Tuesday, August 30, 2011

RAYA~RAYA 2011

assalamualaikum semua. ade sihat tak korang semua ? raya sakan nampak. byk tak duit raya korang dpt ? mesti byk kan. hmm, CONFIRM lepas ni semua berat badan naik. hahaha. btw, terlebih dahulu aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat islam yg telah berjaya mengharungi bulan ramadhan selama sebulan dgn sempurna. hee~ penoh ke tak laa puasa tu kan. kalau tak penoh tu qada' laa cepat² ea. agak² sape yg rajin nk puasa 6 hari tu, aku ucapkan selamat berpuasa.
ok. raya aku tahun ni. err~ agak kurang meriah tapi aku cuba buat² meriah laa ea. hee~ 1 hari aku terseksa sb gigi sakit. grrr~ aku terpaksa guna GAMBIT yg KELAT, PAHIT, PAYAU tu sapu dlm mulut aku ni. pergh!! tak terkata rasa dye tu. lepas beberapa minit mulut aku terasa kebas. effect ubat tu laa. huh!! tp ok laa. tk sakit sgt cuma takde feel laa bila nk makan. grrr~
ok bawah ni aku masok kn sikit gambar family aku. tp tak semualah sb ade yg beraya kt rumah mertua. nasiblah kalau dah berkahwin ni. setiap tahun kena selang-seli beraya rumah mertua dgn keluarga sendiri. hahaha!!

papa dan mama aku

 ♥ keluarga kakak aku yg sulung

♥ keluarga abg aku yg kedua

 ♥ keluarga kakak aku yg keempat

aku ? confirm² la belum lagi. tunggu laa lagi 10 tahun macam tu. sape laa akan jadi bakal aku. hahaha. gatal kau ziq. kakak aku yg ketiga ? haa~ dye beraya kt rumah mertua laa. mane lagi. hahaha. ok laa. malas nk cite panjang berjela. hahaha. thanks sb singgah dan sudi baca post ni. lg sekali aku ucapkan SALAM AIDILFITRI buat semua pembaca. see yaa~

Terima Kasih Daun Keladi ! Kalau Sudi Singgah Lagi !

0 ulasan:

Post a Comment