Wednesday, August 10, 2011

Puasa...

hye all readers . ;)
semua sihat² je kan ? entri kali pasal puasa aku kt poli . agak bosan sikit la entri aku kali ni . pertama kali aku berpuasa berjauhan dr family aku . pada mulanya mmg agak sukar nk terima kenyataan yg aku tak dpt bersahur dgn keluarga aku mase 1st day tu . tp ape kn daya. keadaan tak mengizinkan . so, aku redha je la . kalau korg ade kt tempat aku pon korg akn rasa mcm ni jgk kn ? :)
setiap kali aku dpt msg atau call dr parents aku tanye dah sahur ke blom, dah bebuke ke blom, makan ape semua mase bulan puasa ni . hati aku sebak tetibe . mungkin sb aku rindu kt dorg. mungkin jgk sb aku rindu nk menatap wajah parents aku. selain tu, aku rindu dgn suasana kecoh kt rumah aku . dulu bila nk bebuke je rumah aku mst kecoh dgn suara ank
² buah aku yg nakal² tu . :D
ok . masuk plak aktiviti belajar aku mase bulan puasa ni. hmm . lg mencabar dr puasa mase sekolah dulu² . sb kali ni aku kena berjalan kaki dr hostel ke kuliah amek mase lbh kurang 10minit cm tu . kalau mcm ni tiap² hari boleh KURUS woo~ FAKTA ok. :D
lg² aku ketua kelas . lg sebok kena berkejar sana, sini. huh! yg lain? dok tengok je . -,-
tp tu semua mase mula² je . skrg aku dah biasakan dah . deyh ape ada hal . hee~ ;)
worait . cukup la sampai sini aku cerita . takde idea dah . jumpa next entri plak ea . terima kasih sb singgah . see ya~ 

Terima Kasih Daun Keladi ! Kalau Sudi Singgah Lagi !

0 ulasan:

Post a Comment