Saturday, November 19, 2011

Tamat Sem 1

holaa~ assalamualaikum. terasa dah lama tak update blog aku ni. padahal memang dah lama pun. dekat 3 minggu jugak laa tak sentuh blog sendiri. nak buat macam mana bila dah hujung² sem ni tak menyempat nak hadap benda² sosial ni. okey tipu, FACEBOOK aku sentiasa on walaupun final. hehehe. back to real story. tepat 17 NOVEMBER 2011 tarikh keramat tu membuktikan bahawa tamatnya sesi pengajian aku untuk sem 1 dekat polipd ni. cewahh~ bunyi grand gitu. ada aku kisah pulak an. hahaha.

dalam tempoh 4 bulan lebih aku kat polipd ni. dah macam² aneka dan ragam manusia yang aku nampak dalam kalangan pelajar kt polipd ni. tp aku malaslah nak cerita kat blog ni. biar aku sendiri yang tahu sudahlah. start aku jejak kaki aku kat poli tu. secara automatiknya, dorg semua (student intake jun 2011 terutamanya) aku dah anggap korang member aku. walaupun ada yang memang tak kenal aku dan ada yang TAK SUKA nak berkawan dengan aku, takpe aku tak kisah. selama mana aku still lagi ingat korang, selagi tu laa korang tetap kawan aku. even secara mata kasarnya korang tak pernah nak anggap aku ni kawan korang. *kan dah terkeluar ayat sedih :D


haa~ gambar kat atas ni laa kelas aku. DEP1S1. selama tempoh 4 bulan lebih ni jugak laa dah macam² jadi antara ktorg ni. haihh, malaslah pulak nak cerita. privacy kelas antara kami semua sahaja. maaf ea. baru je 4 bulan lebih aku kenal korang weyh. tahu tak ? korang kira tak ? korang ingat tak apa yang jadi dalam tempoh tu ? yang tahu diam² je. hahaha. aku tahu sem 2 nanti ahli kelas kita akan makin kurang. sedihlah pulok haihh.
yang aku tahu betul² jadi nak pindah, SHIDA dengan RAJ. korang nak pindah PUO an. takpe. aku relakan korang pergi. yang si budak JULIA ni pulak aku tak tahu laa dia dapat ke tak SPA tu. kalau dapat pun aku relakan kau pergi. kenangku dalam doa korang. hehehe.


harap kalau sem 2 nanti akan lebih elok dari sem 1 ni. ok laa, jam laptop bapak aku skrg ni pun dah pukul 5.10 pagi. hehehe~ tetibe tak boleh tidur pulak haihh. tarikh harini pun unik jugak (20112011). ok stop right here im typing. assalamualaikum. see yaa~

Terima Kasih Daun Keladi ! Kalau Sudi Singgah Lagi !

0 ulasan:

Post a Comment