Saturday, November 26, 2011

Do You Remember ?

*klik untuk tumbesaran

assalamualaikum w.b.t.
hey you alls , harini aku terlebih rajin pulak nak update sampai 2 post . takpe , bukan selalu pun . kannn ? eh , korang still ingat lagi tak boyband BLUE ni ? dulu dorang ni kira TOP BAND jugak laa . band ni start ditubuhkan pada tahun 2001 (masa tu aku baru darjah 2, dah fanatik BLUE) mase tu dorang popular dengan lagu "all rise" . tak pernah dengar ? tengok kat youtube . band ni bawak genre R&B dengan POP . start tahun 2006 tak silap aku , band ni mula menyepi . tak tahulah apa masalahnya . sama ada berpecah sb ikot haluan masing² or else . aku pun tak tahu . tapi yang pasti lagu dorang yang sampai sekarang aku ingat lagu
"sorry seems to be the hardest word" dengan "if you come back"

band ni ade 4 orang ahli ;
Duncan Matthew James Inglis (Duncan James)
Simon Solomon Webbe (Simon Webbe)
Anthony Daniel Costa (Anthony Costa)
Lee Ryan

*kalau nak tahu mana 1 dorang ni , just click at the picture


Terima Kasih Daun Keladi ! Kalau Sudi Singgah Lagi !

0 ulasan:

Post a Comment