Thursday, April 5, 2012

Mereka di Melaka

assalamualaikum wbt
haii korang. sorrylah lama dah tak update blog ni. berhabuk dah rasanya ni.
maaf sebab terlalu sibuk dengan assignment² bagai.

31/3 lepas aku dengan kawan² poli pergi jelajah Melaka. konon macam tak pernah pergi pulakan ?
pergi kesana memang dirancang. tapi bila dah sampai sana semuanya dah tak terancang.
macam² kerenah bila dengan dorang ni. sampai aku pun tak sanggup dengar + tengok kerenah dorang ni.

ZHARIFF
asyik komen pasal tempat² bersejarah ni tak patut ada sekarang ni.
patut dirobohkan je terus

ALIFF
*aku tak tahu nak komen apa pasal budak ni.
dia ikut kepala dia je nak pergi mana pun*

FIKRI
lagi sorang budak ni. mulut tak boleh diam langsung.
ada je benda buruk yang nak dikomen. kadang² aku pun sakit jiwa juga dengan dia ni.

ALIF, FIKRI, ZHARIFF


itu je kot yang aku nak ceritakan dalam post kali ni. maaflah kalau kurang menarik. idea tak datang mencurah-curah. terimakasih singgah ea.



Terima Kasih Daun Keladi ! Kalau Sudi Singgah Lagi !

0 ulasan:

Post a Comment